We hebben eerst een feestje bij de Starbucks op Schiphol gevierd. (Maurice kwam terug uit Amerika en we zijn hem op gaan halen.) Daarna nog thuis een feestje met familie.
Zwitserland is helemaal mijn land. Op iedere hoek van de straat vind je een Starbucks. In Luzern, Zürich en Thalwil hebben we ze nu allemaal gehad ....
Met speciale sloffen mag je over de landkaart van Zwitserland lopen!
Op de terugweg van Italië zijn we nog een paar dagen in Zwitserland geweest. We hebben weer het Verkehrshaus in Luzern bezocht. Een geweldig leuk museum met treinen, fietsen, auto's, vliegtuigen, boten enz. Vooral de Construction site vinden de jongens helemaal te gek. Hier kunnen ze zich uren vermaken met het vervoeren van blokken...