zaterdag 18 september 2010

Natur- und Tierpark Brüggen



Brian en Luc

"Kijk, de geitenkoning!"


Spelen met water...


Zo hard mogelijk lopen en dan over de kop!



Rodelen!


Yes! Een zonnige dag. Maurice heeft vrij dus we gaan lekker een dagje op pad. Het wordt het Natur- und Tierpark Brüggen, net over de grens bij Venlo. Sophie en Luc gaan ook mee. Het is een klein parkje maar wel ontzettend leuk met veel dieren en leuke attracties zoals een kikkerachtbaan. Iemand gaat in de kikker zitten en de ander trapt op het kikkerkarretje omhoog. Hendel naar voren en daar gaat de kikker. Dikke pret! Tenminste voor degene die in het karretje zit. De trapper is bekaf... Er is ook een monorail en een rodelbaan. We hebben allemaal een erg gezellige dag gehad.

Dierenpark de Oliemeulen Tilburg





Helaas is het weer pet in de zomervakantie maar in de Oliemeulen hebben de jongens en ik ons een middag goed vermaakt. Er is een reptielenhuis met veel slangen, spinnen, krokodillen etc. En buiten kun je een roofvogelshow zien en er lopen skunks (stinkdieren)!
Helemaal geweldig vonden de jongens het toen ze een slang om de nek mochten en een vogelspin (Kriebeltje II) op de hand houden.

dinsdag 6 juli 2010

Nederland - Kameroen en Nederland - Uruguay

Het WK voetbal is in volle gang...
Maurice organiseert een mannenavond...


Corné, Steven, Tim

Brian en opa Frans...

hoezo spannend?
En Tim en Brian organiseren een vriendjesavond...
Brian met Marijn en Joep...
Tim en Shawn. Bij iedere goal werd er buiten op de Vuvuzela geblazen!
Nederland wint ook van Uruguay! Gaan we wereldkampioen worden?

Brian's hockey team bijna kampioen....









Maar helaas verloren ze deze westrijd tegen Helmond en werden ze dus net geen kampioen :(






maandag 12 april 2010

Klas februari 2008-2010

Mijn doktersassistente diploma heb ik nog niet gekregen, wel al mijn cijferlijst. Tijdens een feestelijke avond kreeg ik die uitgereikt. Hieronder een foto van mijn klas.



woensdag 24 maart 2010

Keeper Brian....


Het hockey seizoen is weer van start gegaan. De tweede wedstrijd mocht Brian keepen. Helaas verloren ze met 4-6, maar Brian heeft heel wat ballen uit de goal gehouden.

dinsdag 16 februari 2010

Carnaval 2010

Wij hangen de lolbroek uit...




Ook dit jaar hebben de jongens weer meegedaan met de optocht hier in het dorp. Voor Justin de eerste keer. En ze hadden de eerste prijs! Een grote beker, medailles, een ijsje en een snoepzak was de beloning. Met dank aan oma Kitty, want die kwam met het idee!!


Deze meneer met zilveren schoenen van slangenleer kwamen we ook nog tegen langs de route! :)