zaterdag 1 december 2007

Circuit van Zandvoort




Nu we toch in de buurt waren, zijn we ook nog even naar het Circuit van Zandvoort gereden. Er waren veel auto's aan het racen, geweldig voor de boys!

Zandvoort aan zee...






Het was zo'n mooi weer dat we na Sinterklaas doorreden naar Zandvoort aan de zee. Even lekker uitwaaien op het strand. Er stond een krachtige wind dus het werd meer doorwaaien... Tim en Brian hadden de grootste lol met wegrennen van de golven. Justin wilde wel naar de golven, maar ik moest 'm wel optillen... Op het strand stond ook een viskraam met heerlijke vis!

Sinterklaas bij Microsoft...




Vanochtend om 10 uur werden we in het Radisson hotel in Amsterdam verwacht, want daar zou Sinterklaas komen... De jongens gingen eerst knutselen met de pieten en daarna mochten ze op het podium gaan zitten. Sinterklaas kwam en bracht geweldige cadeautjes mee!

Justin viert z'n verjaardag op school






Gisteren mocht Justin z'n verjaardag op de peuterspeelzaal vieren. Op 5 december wordt hij 4 zo ook z'n vriendje Jesse! Nora is over 2 weken jarig en dat werd allemaal gisteren gevierd. Het was 1 groot feest! De 3 jarigen gaan na de kerstvakantie met z'n drietjes naar de basisschool en komen ook nog eens in dezelfde klas!

pakketje uit Singapore.....



Eergisteren ontvingen we een pakketje uit Singapore. Er zaten allerlei lekkere snoepjes en koekjes in. Brian heeft de volgende ochtend meteen snoepjes mee naar school genomen om de juf te laten proeven van snoepjes uit Singapore! Jan, Viet, Dennis en Amy, hartelijk dank!

Kasteel van Sinterklaas



(samen met Veerle)


In groep 3 ga je naar het Kasteel van Sinterklaas. Brian vond het geweldig om met de hele klas te gaan! Maurice ging mee om de kinderen te brengen en te halen en kon zo ook wat foto's maken...

F4 Winterkampioen!






Zaterdag 17 november is Tim's elftal voor de 2e keer kampioen geworden. Ze speelden een thuiswedstrijd tegen EFC (Eersel) en wonnen met 5-2. (ze hebben alle wedstrijden van dit seizoen gewonnen, welverdiend kampioen dus!) De supporters waren in grote getalen gekomen en na afloop vloeide de Jip en Janneke champagne rijkelijk. Opa Bert kreeg ook een slokje :)