1e Kerstdag hebben we in Heeze doorgebracht. We hebben heerlijk gegeten en Tim bleek een ware keukenprins te zijn. Hij heeft de voorgerechtjes gemaakt en uitgedeeld!
Vandaag was het dan echt de laatste keer dat Justin naar de peuterspeelzaal is geweest. Van de Opstapgroep heeft hij afgelopen woensdag al afscheid genomen en vandaag van z'n dinsdagmiddag/vrijdagochtend groepje. Erg vond hij het niet, hij is klaar voor de basisschool!
Maar voordat Justin, Jesse en Nora afscheid namen speelde Justin eerst nog de kerstengel in het kerstspel. Vorig jaar stond hij er nog een beetje verlegen bij en vond hij het erg spannend, nu niet meer!
Met al die kou van de afgelopen dagen is de vijver dichtgevroren. Tim checkte iedere dag of hij al op het ijs kon staan en nu is het dan zover, hij kan erop staan! Even later zakte hij met 1 voet door het ijs, maar goed.....
Onze tuin is op dit moment een mooi winters plaatje...
Gisteravond was de jaarlijkse lampionnentocht en kerstdiner op school. Tim mocht dit jaar voor het eerst als begeleider lopen. Hij liep samen met een meisje uit groep 1. Brian werd begeleid door iemand uit groep 6. Daarna hadden ze een gezellig diner in de klas.