maandag 15 september 2008
dinsdag 1 juli 2008
De bouw is begonnen!
We hadden al 2 jaar het idee om een speelkamer voor de kinderen te maken. Een stuk aan de garage zou ideaal zijn. Nu is het er dan eindelijk van gekomen. De garage is leeggemaakt, opa Frans is een dagje met Maurice en Tim bezig geweest om beplanting weg te halen en vorige week maandag arriveerden 2 bouwvakkers en is de bouw dus begonnen!
Nederland - Rusland
Op 21 juni was de spannende voetbalwedstrijd Nederland - Rusland. We hadden de jongens beloofd dat ze de wedstrijd mochten zien. Maurice en ik moesten naar een feestje maar gelukkig wilde oppas Mike ook wel voetbal kijken met de jongens. Helemaal in het oranje kwam hij binnen. Tim en Brian hadden hun voetbalshirts aangetrokken en Mike heeft ze geschminkt. Bere gezellig vonden ze het. Helaas verloor Nederland en was dat het einde van het EK voor ze..... :(
dinsdag 17 juni 2008
Nederland-Frankrijk.... 4-1!
De jongens mochten afgelopen vrijdag opblijven om de wedstrijd van Nederland - Frankrijk te kijken. Met Brian gingen we voor de wedstrijd nog even snel naar de AH om van de gespaarde welpie punten een grote welpie en een welpie pet te kopen. En het heeft geholpen want Nederland won met 4-1!
Olympische spelen...
Op school werden vorige week de "Olympische Spelen" gehouden. Dinsdagmiddag was de openingsceremonie. Iedere klas vertegenwoordigde een land en mocht een voorstellingsrondje maken over het schoolplein. Tim's klas vertegenwoordigde Turkije, Brian's klas Egypte en Justin's klas China. Het was een heel spektakel!
Kamperen in Euverem...
Ook dit jaar zijn we weer een weekendje gaan kamperen met de families Klaver en Oude Egberink. De weersvoorspelling voor het weekend was niet geweldig. Veel regen... Na wat heen en weer gebel besloten wij om te gaan, Lisette en Didi kwamen zaterdag. Dat ze er soms helemaal naast zitten met de weersvoorspelling blijkt.... We hebben dan ook geen regen gehad en zelfs nog zon! Zo hebben Simon en Lisette zaterdag de tent alsnog opgezet en Pieter en Didi hebben bij een vriend, die in de buurt woonde, slaapzakken en kussens gehaald en verdeeld over 2 tenten hebben ze geslapen. Zo hebben we toch met z'n allen kunnen kamperen!
In Beutenaken hebben we zaterdagochtend nog naar Belemnieten (fossielen van inktvisjes) gezocht en zowaar een heleboel gevonden! Zaterdagmiddag zijn we naar het Drielandenpunt gereden waar we ons in het doolhof vermaakt hebben. Het was weer een geslaagd weekend!
Abonneren op:
Posts (Atom)