dinsdag 6 juli 2010

Nederland - Kameroen en Nederland - Uruguay

Het WK voetbal is in volle gang...
Maurice organiseert een mannenavond...


Corné, Steven, Tim

Brian en opa Frans...

hoezo spannend?
En Tim en Brian organiseren een vriendjesavond...
Brian met Marijn en Joep...
Tim en Shawn. Bij iedere goal werd er buiten op de Vuvuzela geblazen!
Nederland wint ook van Uruguay! Gaan we wereldkampioen worden?

Brian's hockey team bijna kampioen....









Maar helaas verloren ze deze westrijd tegen Helmond en werden ze dus net geen kampioen :(






maandag 12 april 2010

Klas februari 2008-2010

Mijn doktersassistente diploma heb ik nog niet gekregen, wel al mijn cijferlijst. Tijdens een feestelijke avond kreeg ik die uitgereikt. Hieronder een foto van mijn klas.



woensdag 24 maart 2010

Keeper Brian....


Het hockey seizoen is weer van start gegaan. De tweede wedstrijd mocht Brian keepen. Helaas verloren ze met 4-6, maar Brian heeft heel wat ballen uit de goal gehouden.

dinsdag 16 februari 2010

Carnaval 2010

Wij hangen de lolbroek uit...




Ook dit jaar hebben de jongens weer meegedaan met de optocht hier in het dorp. Voor Justin de eerste keer. En ze hadden de eerste prijs! Een grote beker, medailles, een ijsje en een snoepzak was de beloning. Met dank aan oma Kitty, want die kwam met het idee!!


Deze meneer met zilveren schoenen van slangenleer kwamen we ook nog tegen langs de route! :)

dinsdag 21 juli 2009

vrijdag 10 juli 2009

HIEP HIEP HOERA Brian 8 jaar!

Vandaag is het feest want Brian die is jarig!

Hij viert z'n verjaardag met z'n arm in het gips. Afgelopen maandag heeft hij een ongelukje op de trampoline gehad en daarbij z'n onderarm gebroken. Na een nachtje in het ziekenhuis mocht hij weer naar huis. Nu moet hij 1 week thuis blijven om z'n arm zo goed mogelijk te laten rusten. In eerste instantie zou er nl. een pin in z'n arm gezet worden maar op de OK besloot de chirurg om eerst eens te proberen of ze de arm ook kon zetten. Dat lukte en hopelijk groeien de botten snel en goed weer aan elkaar zodat die pin niet nodig is.
Brian redt zich al aardig met 1 arm. Vanochtend mocht hij even naar school om te trakteren. Een welkome afwisseling want hij begint zich toch wel een beetje te vervelen zo thuis.


Klaar om naar school te gaan...

Op school...


Weer thuis...
Met papa de Darth Vader's Tie Fighter van Lego bouwen...