donderdag 30 april 2009

Dagje Vlissingen...

Voor de verjaardag van mijn zusje ben ik samen met mijn ouders en de jongens een dag naar Vlissingen geweest. Mariëlle is daar nl. op vakantie en logeert in een appartement direct aan zee. Het was stralend weer en we hebben ons goed vermaakt. Op het strand hebben de jongens een dam gebouwd en het was hard werken om die overeind te houden met de opkomende vloed! We hebben eventjes gewinkeld in Vlissingen en daarna nog lekker gegeten. Vanuit het appartement heb je een schitterend uitzicht en komen de boten aan je raam voorbij. Tim en Brian draaiden stoeltjes richting het raam en genoten van de langskomende boten.

Justin, Mariëlle, Tim en mama





"ik heb geen tijd voor foto's, de dam moet verstevigd."
"Opa!" "Doorwerken!"
de jongens en Eelco...

Alvin mocht ook mee!


Max en Justin...


Justin me een kwal...

Sem en ik...


Brian wilde gaan zwemmen, het water was toch nog wel koud...


Op weg naar de stad...
King Max en King Brian...


Tim en Brian genieten van de boten...

Geen opmerkingen: