dinsdag 6 januari 2009

Dik pak sneeuw...









Gisterochtend werden we verrast met een dik pak sneeuw. De sneeuw bleef liggen en 's middags zijn Maurice, Tim, Justin en ik gaan sleëen achter ons huis. We hebben daar heuveltjes en daar kun je lekker vanaf. Justin hield het al snel voor gezien. Hij had die dag al meerdere malen in de sneeuw moeten spelen op school. "De juf wil de hele tijd buiten in de sneeuw gaan spelen"....
Tim had het even later ook te koud dus gingen Maurice en ik nog maar een paar keer naar beneden. Joehoe! :)

Na een strenge vorst vannacht lag de sneeuw er vanochtend nog! Vanmiddag zijn Tim en Brian met klasgenootjes gaan sleeën op een bergje bij school. Resultaat: Tim dikke kapotte lip, Brian scheenbeen gekneusd. Het is net wintersport. Jammer dat ze hier in het dorp nog geen gipsvlucht hebben! :)
Die sneeuw biedt ook weer nieuwe mogelijkheden van boodschappen doen. Zo heb ik al heel wat mensen hier in de wijk met de slee hun boodschappen zien vervoeren! Ik doe het tot nu toe met de auto, maar wie weet.....

1 opmerking:

Ellen zei

Lekker die sneeuw, de kids hier zijn de hele tijd aan het vragen wanneer we nu eens naar de sneeuw gaan !
Het scrappen doe ik inderdaad met de softwaren van Creative Memories, en online heb ik nog wat gratis dingen gedownload. Het gaat niet echt sneller, ik ben nog steeds een hele avond bezig met 1 of 2 pagina's. Ik vind het wel leuk, maar ik kan nog niet alles wat ik ook met de hand doe. Ik denk dat ik wel af en toe een pagina zo ga maken.
groetjes,
Ellen