zaterdag 24 januari 2009

Meet.... Alvin!







Het is er dan eindelijk van gekomen. Al heel lang wilden we (= de jongens en ik, Maurice is een stuk minder enthousiast :( ) een hondje maar iedere keer zagen we meer nadelen dan voordelen. Nadat ik bij Natasja op kraambezoek was geweest, zij is sinds vorige maand de trotse eigenaresse van Shaggy, was ik om!

Van het weekend zijn we naar de kennel gegaan en hebben we Alvin gekocht. Alvin is een boomertje (kruising Maltezer en Shih Tzu) en een scheetje!
Vrijdag mogen we hem ophalen. De jongens hebben de bench al opgezet en ingericht met speeltjes en kauwstaafjes. Nog 3 nachtjes...

1 opmerking:

Ellen zei

Ik ben geen dierenvriend, maar Alvin ziet er wel heeeeel cute uit ! Ik heb je trouwens een stokje gegeven, kijk maar op mijn blog !
groetejs, Ellen